Belte- og veginitiativet Investeringer gjort av «Silkeveg-fondet» | Kjelder | Navigasjonsmeny«Alte...


Kina


pinyinKinaDen nye silkevegenKina-Laos-banahøgfartsbaner i ThailandKenyaPakistanRusslandDei sameinte arabiske emirata






Kart med Kina merka raudt og medlemmer av Asiatisk infrastrukturinvesteringsbank, Asian Infrastructure Investment Bank, i oransje, og dei seks transportkorridorane i svart.


Belte- og veg-initiativet[1] (kinesisk 一帶 一路 / 一带 一路, pinyin Yi dai, yi lu,[2] engelsk The Belt and Road Initiative (BRI)) er eit kinesisk prosjekt som knytar saman dei kinesiske målsetnadane om å bygge ein interkontinental nettverksinfrastruktur mellem Kina, resten av Asia, Afrika og Europa.[3] Prosjektet starta i 2013.


«Den nye silkevegen» er ein del av initiativet.[4]


Mellom prosjekt innan initiativet finn ein bygging av Kina-Laos-bana, og høgfartsbaner i Thailand.[5][6][7]


Inntil 2016 blei initiativet, på engelsk, kalla One Belt and One Road Initiative (OBOR) - 'eit belte, ein veg' (på engelsk), men [styresmaktene] syntast at ordet [«ein», eller] one, var forledende.[8]



Investeringer gjort av «Silkeveg-fondet» |


Per august 2017 hadde «Silkeveg-fondet» (丝路基金, Sílu jíjin) investert 680 millionar US-dollar,[9] i mellom anna Kenya,[10]Pakistan, Russland[11][12] og Dei sameinte arabiske emirata.[13]



Kjelder |




  1. Benedicte Sørum
    . «Kina legger ut på frierferd
    ». Klassekampen. 2018-07-23. S.
    14-5.
    «[...] belte- og veginitiativet (BRI)»



  2. Peter M. Johansen (12. juni 2018). «Kinas Økonomiske innflytelse i Afrika gjør at flere afrikanske land vil ta i bruk kinesisk valuta: Yuan danker ut dollaren». Klassekampen. s. 19. 


  3. Sausmikat, Nora; Noesselt, Nele. «Alte Seidenstrasse in neuem Gewand. Chinas Globalisierungsoffensive» (PDF). Stiftung Asienhaus (på tysk). giga-hamburg.de. Henta 5-7-2017. 


  4. Top, Søren Rathlou (14-10-2016). «Kina vil opføre den nye silkevej». investorview.dk.  Unknown parameter |acccessdate= ignored (|access-date= suggested) (hjelp)


  5. https://www.bangkokpost.com/news/special-reports/1507722/the-great-rail-dilemma . Vitja 2018-07-22


  6. Chatrudee Theparat (27. desember 2017). «High-speed rail line loses va-va-voom». Bangkok Post. 


  7. Charoenpo, Anusha (2-7-2017). «Let's hear Beijing's take on Thai-Sino Rail». Henta 5-7-2017. 


  8. «BRI Instead of OBOR – China Edits the English Name of its Most Ambitious International Project». liia.lv. July 28, 2016. Arkivert frå originalen February 6, 2017. Henta August 15, 2017. 


  9. «丝路基金董事长接受<中国金融>专访». 丝路基金董事长接受<中国金融>专访. 丝路基金. Henta 6. desember 2017. 


  10. Jeremy Page (8. november 2014). «China to Contribute $40 Billion to Silk Road Fund». WSJ. 


  11. «China's $40b Silk Road Fund signs MoU with Russian firms». China Daily. 3. september 2015. 


  12. «丝路基金入股俄天然气化工巨头西布尔集团». 丝路基金入股俄天然气化工巨头西布尔集团. 观察家. Henta 6. december 2017. 


  13. «Hassyan Clean Coal Project, Dubai». Hassyan Clean Coal Project, Dubai. Power Technology. Henta 6. december 2017. 







Popular posts from this blog

Gersau Kjelder | Navigasjonsmeny46°59′0″N 8°31′0″E46°59′0″N...

Hestehale Innhaldsliste Hestehale på kvinner | Hestehale på menn | Galleri | Sjå òg |...

What is the “three and three hundred thousand syndrome”?Who wrote the book Arena?What five creatures were...