Ola Stavseng Utdanning | Kjelder | Navigasjonsmenywww.olastavseng.noutvide han

Multi tool use
Multi tool use


EinskildmennFødde i 1949Folk frå StordalNorske biletkunstnarar


StordalÅlesundSykkylvenHareidFosnavågBrattvågRaumaSunndalsøraOle Gustav Stavseng
















Ola Stavseng

Fødd
31. oktober 1949
Stordal
Yrke
bilethoggar

Ola Stavseng (fødd 31. oktober 1949 i Stordal på Sunnmøre) er ein norsk bilethoggar. Han arbeider i eit klassisk figurativt formspråk, i tradisjonelle material som leire, gips, tre, terracotta, bronse, granitt og marmor. I yrket som biletkunstnar er han plassert både i tradisjonen av internasjonal europeisk - og norsk kunst.


Stavseng har statuar ståande i mellom anna Stordal, Ålesund, Sykkylven, Hareid, Fosnavåg, Brattvåg, Rauma, Sunndalsøra.


Han utfører utsmykkingsoppdrag, minnesmerke, portrett og frie arbeid, utført av rundskulptur eller relieff. Frå 1970 har arbeida hans vorte presenterte i utstillingar i inn- og utland og innkjøpt til ulike private og offentlege kunstsamlingar i Noreg og andre land. Sidan 1974 har han også i periodar gjeve undervisning innan kunstfag som skulptur og teikning på ulike nivå; kunsthøgskule, kunstfagskule og ungdomsskule.


Han er son av Ole Gustav Stavseng.



Utdanning |


Stavseng har kunstutdanning frå Noreg, Sverige og Italia. Han budde og arbeidde i Italia periodane 1976–1980 og 1983-1993. Sidan har han vore busett i heimbygda Stordal.


Dei fyrste studieåra gjekk i stor grad med til å orientere seg innan ulike modernistiske formspråk etter som desse kom til å prege samtidskunsten. Ved mange års opphald i Roma og Toscana vart han godt kjent med gresk og italiensk biletkunst, ikkje minst ved flittige besøk i kyrkjer og kunstmuseum. Her kunne han m.a. studere på nært hald store kunstverk frå italiensk renessanse.


Han fekk også teke til seg av kunnskap og innsikt i handdverk og teknikk i det sterke fagmiljøet som ein enno finn i m.a. bronsestøyperi og marmorstudio i Carrara og Pietrasanta.


Etter to år ved Scuola Del Marmo i Carrara, gav eit vidare opphald i det sterke fagmiljøet her og i Pietrasanta og også stort utbytte. I bronsestøyperiet Tommasi fekk han særs nyttig praksis takka vere stor velvilje frå støypemeister Massimo Del Chiaro. Arbeid ved støyperi og Versliese og Mariani gav også rik erfaring. I verkstaden til m.a. Jacopo og Ricardo Giannoni, fekk han verdifull forståing for utføring av skulptur i marmor.



Kjelder |



  • www.olastavseng.no

    Spire Denne kulturartikkelen er ei spire. Du kan hjelpe Nynorsk Wikipedia gjennom å utvide han.




AmjHsItH MrFExFgOME,ay,s wJ7QBEvOR
UT9uK0BgW91mX26TTouugMccIP3Im TOPKy,Il tUWonBW UjaABbA43syk9NenPi8V

Popular posts from this blog

What is the “three and three hundred thousand syndrome”?Who wrote the book Arena?What five creatures were...

Gersau Kjelder | Navigasjonsmeny46°59′0″N 8°31′0″E46°59′0″N...

Are there clean alien movies?Are there humanoid aliens that have fewer facial characteristics rather than...